Thursday, February 7, 2008

Idag har varit en fantastiskt...

...trevlig dag. Kursen var jätteintressant och jag hade kunnat stanna där länge och bara lyssnat. Först såg vi filmen "Det brinner", sen diskuterade vi hur man kan arbeta med boken/filmen. Åt sallad till lunch och sen var det föreläsning om skräck/fantasy. Sen var det författarbesök av Laura Trenter. Man kanske skulle börja plugga igen... Eller skriva en bok...

Nu ska jag hämta ut ett scrappaket på posten (igen) och sedan iväg på Bulleri på scrapkväll. Viliken dag!

Nicola, jag har sett din fot och tycker den var helt ok. Man behöver ju inte visa den om man inte vill med tanke på att den sitter strategiskt placerad på foten. Jag ska chockbehandla din mor på lördag och vårda henne ömt med TLC och god mat och dryck.

2 comments:

Hoodan said...

Sounds gooooood.
(Tycker faktiskt att tateringen är rätt snygg....)

Nicola said...

Tack! Haha, du har nog ratt det var nog mer chock an nagot annat. Jag ar ratt chockad sjalv att jag gjorde det.

(ja det hoppas jag, den ska sitta dar hela livet.)

I love you guys.
More than you know.