Friday, June 4, 2010

Goda grannar...

...på besök idag.

Vi har ju nu ÄNTLIGEN fått nya grannar som har BARN! Lille Albin kom och ville leka så då passade jag på att bjuda in Ann-Sofie och Håkan på kaffe och fika.



När jag skulle sätta igång kaffet upptäckte jag att jag endast hade till 4 koppar, så Ann-Sofie erbjöd sig att fixa kaffet. Ja, sån är jag. Jag bjuder på kaffe, men man får ta eget kaffe med sig! Så kan det gå. Trevligt hade vi i alla fall.

Vi har fått ett par vinterskor till Love av min faster. Hennes barnbarn har endast använt dem tre gånger. Hur fina som helst.



Nu laddar vi för att Umeå ska inta plejset. Killarna inledde redan på morgonen med att börja fråga när de kommer.

1 comment:

Ann-Sofie said...

TACK för trevligt sällskap, gott fikabröd och exceptionellt gott kaffe ;). Din mellersta son är och hälsar på oss nu. "vilken färg har jag på ögonen" frågar han. Väldigt blå svarar jag. "Bra, om du ser något blått i lekparken så vet du att det är jag" säger han "Då kan ni komma dit!".