Tuesday, September 28, 2010

Sneak peak...

...på renoveringen. Allt är inte klar ännu, men tänkte visa dagens fynd. Tyg till lillköket på Ohlssons tyger för 92 kronor inklusive tråd;


Kökslampa från IKEA för 69:-;


Signe kom idag. Egentligen skulle hon bjuda mig på tjejkväll med Nordea, men hon var riktigt förkyld så vi stannade hemma. Hon sydde köksgardinerna åt mig och skötte Love medan jag for och hämtade de andra kidsen. Symaskinen började tjorva efter ett tag, så det är nog så att den är trasig. Jag som alltid trott att det var jag som inte kunde sy.

Har även hunnit baka idag, recept finns på matbloggen.

Bjöd farmor och farfar på middag som ett litet tack för hjälpen.


Farfar satte även upp tre hyllor åt mig. Danne var och installerade paraboler hela kvällen. Sen lirade vi lite kort. Tja, så var den dagen nästan slut.

1 comment: