Friday, April 27, 2012

Soooool...

...strålande sol! Äntligen. Är det vår till slut? Men i vanlig ordning har vi mest snö kvar på gården medan grannarna snart kan börja räfsa...


Storkillarna vaknade kring sjublåset och jag väcktes just efter av slamret från en diskmaskin som plockades ur av Max. Vilken snubbe!

Affe har haft en uppsvälld arm efter vaccinationen. Han fick även rallymage så vi har hållit honom hemma. Sen hade han fått för sig att femåringar fick gratis glass av glassbilen, så när den kom gick han och frågade chauffören. Det stämde dock inte, men historian slutade med att pappa köpte en låda glass och då var Affe nöjd. De andra killarna också, förståss.



Det var kvällsöppet på stan i torsdags, så Signe och jag shoppade lite. Det blev en tunika, en solklänning, en huvtröja, en klänning och ett par byxor. Riktigt lyxigt att få en kväll med shopping och bara handla till sig själv.



Fredag jobbade jag eftersom mina nior hade nationella prov och skrev uppsats. Kändes lite konstigt att arbeta på en fredag...

Har satt en massa fröer och idag blir det lite till. Har även köpt penseér som ska sättas i krukor så det blir lite vår ute.

Är inne i ett läsil just nu och har just läst ut denna.


Nu ska jag börja med nästa bok, ute i SOLEN! Life. Iz goooood.


No comments: