Thursday, October 4, 2012

Max är sjuk...

...så jag VABar idag.

Istället för att skriva omdömen har jag bakat en banankaka, tagit bort Loves spjälsäng och satt in en ny, liten säng i pojkarnas rum. Han är sketanöjd.


Ett foto som vägrar rotera, men man får vrida huvudet.


Här är hans min när jag berättade att spjälsängen skulle slängas för att det inte skulle bli fler bebisar i det här huset. Det är lite flatline över blicken, liksom.


Nu har vi skjutsat Danne på hockeyn och det blir fortsatt mammasönermys.

2 comments:

Håkan och Ann-Sofie said...

Hej!

Hoppas Max kryar på sig. Tror inte jag har ngn mail till er så jag skriver här. Hittade en skiss på nätet över den nya lekparken vid tjädervägen. Tänkte det kunde vara kul för er att se.

Ha det fint!

http://www.skelleftea.se/default.aspx?id=129465&ptid=0

/Håkan

Erika Skogly said...

Tack för det!