Monday, November 25, 2013

607...

...dör till slut upp utanför Sunnanåskolan, 608 på jobbet och 609 i en av rondellerna igår.

Livet snurrar på i oändlig fart. Det skjutsas till träningar och matcher och tvättmaskinen går.

Förra veckan såg jag film med min klass och vi åt middag tillsammans. Vi hade läst ut Den osynlige, så vi såg den svenska versionen och den amerikanska. Trevligt. I torsdags gick jag på bio med dem och såg Hungerspelen 2. Max ville också följa med, så det fick han.


Anette, Nicola och Robert var här i lördags och i söndags kom farmor och farfar förbi.





Delar av utejulbelysningen är på plats och vissa delar av huset är städade inför julpyntning.

Alfred: -Vad ska vi äta till middag?
Jag: -Korv och makaroner.
Alfred: -Jag vill inte ha stukade makaroner.

No comments: