Friday, May 18, 2007

Köp 2...

...betala för 100:-. Så stod det på en skylt i en galleria. Vi beundrade den ett tag faktiskt.


Här står vi alla i Rosendahls trädgård. Vackert, men lite kyligt. Vi åt lunch, jag tog en räksallad, och så kaffe på det. Sedan en bussfärd till centrum där vi shoppade lite till. En promenad hem där vi spelade lite kort och drack lite vin. Sedan gick vi på restaurang Indira där Anette hittade ett litet bås som hon tryckte in oss i. Det var nästan så att ballongen inte rymdes, men tack ändå Kikki. När vi fått maten och sansat oss bytte vi ut båset mot ett riktigt bord, lite mer i det fria. Maten var ok, om någon vill smaka har jag fortfarande kvar lite på min tröja...

Efter detta gick vi på en nyöppnad bar och tog en drink eller två. (synd att det inte var "köp 2 betala för 100:-" där). Kvart över 2 var det snutta kudde.

Nu har vi just ätit frukost. Anette och jag ska åka ut till Papprika och köpa scrapgrejer, sedan blir det mer shopping. Ikväll är det Rix FM festival, så det har vi tänkt strosa runt på. Tåget går vid 22-tiden ikväll, så då bär det av hemåt. Max och Alfred, jag saknar er. Mama´s coming home!

No comments: