Thursday, May 31, 2007

Tiden går fort...

...när man har roligt. Och även nu. Var på jobbet idag, inskolning. Oj.

Hemma har jag solat en liten stund, Anette kom och solade med mig. När jag farit på jobbet kom även Nicola och solade. Det är bra att man har hotell Playa del Hökvägen.

Alfred var så slut att han somnade vid halv 6 på en kudde på golvet, så det blir nog sen kväll ikväll. gick och tittade på grannarnas ombyggnation av damm, och blev avis. Det kommer att bli najs.


Har ätit i kuvösen för första gången i år.


Stekt fibermacka med korv, tomat och gurka. Nyttigt? Nej! Bra? Nej! Snabbt? Ja!...


...och Alfred kan äta det själv med fingrarna!

Jag älskar sommar!!!!

1 comment:

Nicola said...

Det var mycket trevligt hos dig idag, lekte med Affe en hel timme! :) så nu är jag övertygad om att det går bra imorn! Jag tänkte komma direkt efter skolan, fast jag vet inte när jag slutar, kanske krign två! :)