Thursday, October 16, 2008

181...

...igår vid Landskyrkan, 182 på Hökvägen.

Idag skickar vi hälsningar till Emma som ligger nyopererad på sjukhuset, vi skickar krya-på-dig-kramar.

Jag upptäckte idag vid ett utvecklingssamtal att jag skrivit något som likar följande: "Du kämpar på med stavningen i egnelska" Observera min stavning på engelska... Det kan hända den bäste och även mig.

Max bifogar sin önskelista;
(Av farmor och farfar;) En prenumeration på Bamse och denna Bamsetröja i denna färg;

Han önskar sig
En puff i mörkbrunt
Kortkalsonger strl 116
Kläder strl 116
Utklädningskläder
Skridskor
Pyjamas
Cool börs
Älggevär

1 comment:

Familjen Öhlins Blogg said...

Hallå där.
Sååå fint Bamsetröja, coolt med retrostilen!

Det är bildlotta, jag betalade 120el. 150kr. Köpte det förra terminen, hon hade sytt upp flera inför någon marknad...du får kolla med henne!

Imorgon drar jag och Wille till stan för lite shopping, sen blir det sliskfika när tjejerna kommer från skolan.
Hoppas ni får en riktigt trevlig helg, visst skulle ni vara barnfri på lördag? Vilket lyx isåfall, passa på att njuta!
Kram