Saturday, October 11, 2008

Jag har gått och...

...fått ett fan. Och som idol måste man ju ta hand om sina adepter. Det är en kollegas dotter (i åk 5) som håller på med scrapbooking. Hon hade skrivit i en svenskauppgift; "Min dröm är att bli lika duktig som Erika Skogly." Så därför har jag gjort en liten låda som jag ska fylla med utstansade bokstäver och ge henne;


Har även gjort ett beställningskort;


Och jag har färdigställt ett alster som jag påbörjade i somras. Ett kort på när jag var liten och satt i diskhoon hos grannarna;


Idag kom svärmor förbi och vi hjälptes åt att fixa till trädgården;


Jag tömde växthuset och har nu tänt ljus i rönnen och ett i växthuset. Nu är det onekligen höst.
Affemannen fick feber igen när vi kom in så han somnade på golvet;

1 comment:

Nicola said...

räknas jag inte in i din fanclub?