Thursday, November 6, 2008

Grå kaffekoppar på jobbet...

...driver mig till vansinne! Vem dricker ur dessa koppar, lämnar dom brutalt framme och tror att någon annan ska diska dom? Jag varnar dessa: Nästa vecka har jag fikavecka och är ansvarig för personalrummet. I´ll be watching you! CSI-släng dig i väggen, jag kommer att plocka era DNA och sätta p för detta en gång för alla!

Nog om detta. Ett beställningskort från Fridis;


Har även knåpat fram 2 framsidor till kalendrar som jag glömde ta kort på innan jag lämnade ut dom.

Idag fick jag en trevlig överraskning i form av chokladhjärtan av söta Fridis och söta Hanna. De hade nämnligen möte imorse och lämnade mig ensam till mitt öde. Men nu känns det bättre!

Snart helg!

Filmer i oktober;
1. Iron man
2. Mamma Mia!
3. Fun with Dick and jane
4. Irene Huss-Guldkalven
5. Sherrybaby
6. T.D. the pick of destiny
7. Indiana Jones 4
8. Disturbia
9. Se upp för dårarna
10. Varg Veum-kvinnan i kylskåpet
11. Michael Clayton
12. The Shining
13. Unbreakable
14. Secret window
15. Baby mama
16. Righteous kill
17. Step brothers
18. Hellboy 2
19. Freaky Friday
20. Dolores Claiborne
21. 16 blocks
22. Pelikanfallet

1 comment:

Familjen Öhlins Blogg said...

Go kväll!!
Jag håller fullständigt med angående kaffekopparna.Vi ska stötta dig i ditt CSI arbete...
Vad du gör fina scrappsaker, jag blir så inspirerad att prova själv.
Hoppas ni får en skön helg, hos oss råder byggkaos, blir kul när allt är klart!
Kram kram