Sunday, November 2, 2008

Max fyller 5 år...

...idag! Min lille kille har gått och blivit stor! Och vilken underbar 5-åring han har blivit... Jag älskar dig min solstråle! Du och Alfred är ljuset i mitt liv.

Av oss fick han kalsonger, pyjamas, tröja, bilbana, lego och teenage mutant ninja turtle. Han fick dricka O´boy ur födelsedagsmuggen och efter frukost fick han en vaniljmunk med ett ljus i och då ser man så här glad ut;


Sen har vi firat honom på Bulleri med korv, kakor och glasstrutar. I present har han fått en tröja, pengar, Bamseprenumeration, utklädningskläder i alla former, Hulkenhänder, Wallies, pärlplatta, kalsonger, bok, lego, älggevär, 5 myror spel om siffror och annat. Tack för en trevlig dag alla!

Igår fyllde Alfreds gudfar Mattias år, grattis;


Vi jobbade hela dagen med rummet "där nere" och har väl kommit snart halvvägs. Syns det att fadern arbetar på Expert?


Under tiden dansade vi med barnen till gamla CD-skivslåtar och sedan roade barnen sig med att bygga koja;


Sedan kom Nenne och Bobby och vi gjorde pizza och såg TV.

Tack till Nenne som passat upp mig och tack till Harry och Signe som hjälpt till med både förberedelser och städning av Bulleri bulleri bock.

1 comment:

Nicola said...

ÅH! Känns så trist att jag missar. Tur det kommer fler födelsedagar! Kan Affe säga Nicola än? Ni har en månad på er. Jag förväntar mig att han pekar på mig och säger NICOLA och stor ler. Vad tror vi? Kan detta lyckas?

Ge iaf Max tusen pussar och kramar från Nicolola!

Jag saknar er.
Puss