Tuesday, August 11, 2009

260...

...idag under min promenad på Falkträskvägen.

Grabbarna for ut en sväng medans jag ammade.


BVC var här idag och godkände oss som föräldrar. Tydligen får man inte skaka spädbarn, och de måste även sitta fastspända i bilen... Tänk så mycket nytt man kommer på nu för tiden. (ironi)

Ulla har varit här och besökt oss idag. Hon uppvaktade oss med presenter också.
Sen kom gudföräldrarna Kajsa och Robert.


Vi fick en flaska vin och Love fick ett par superfina tofflor;


Nu är Nicola här och vi rår om varandra. Har man sin Mama i ett annat land får man umgås med sin extraMama. Fotograf: Alfred.


Har skördat lite bondbönor idag. Vi får se vad jag gör för smaskens av dom.


Nicola tog lite kort och vi åt något så kulinariskt som varma mackor. Är det bara jag eller har Max gått och blivit stor?


Bröderna Dalton, Sunnanås skräck;


1 comment:

Nicola said...

dom är det finaste jag vet! MYS!