Thursday, October 22, 2009

Lite morgonmys...

...är ju aldrig fel.


En helt vanlig dag hos oss. Uppstigning klockan 7. Sen äter vi frukost. Daniel stiger upp 10 minuter i 8 och drar iväg med buse 1;


Vi dricker kaffe och tittar på Nyhetsmorgon och sen far Daniel med buse 2.


Sen brukar Danne åka och jobba men eftersom han är ledig idag har han farit och smygjobbat en stund och sen ska han till Ostvik och skruva i lastbilen.

Love har haft bajskalas. Jag har duschat, tvättat 2 maskiner och bakat kärleksmums. tyvärr upptäckte jag försent att jag inte har nog med florsocker, men svärmor skulle ordna det åt mig. Har även hunnit med vad som känns som daglig kontakt med försäkringskassan. Nu har jag återbetalat den felaktiga utbetalningen och har vi tur kan jag ringa dom imorgon och få den rätta utbetalningen. Annars har vi 23:- att leva på när alla räkningar är betalda... Och varför kommer alla extraräkningar precis den månad man har det som sämst?

Nu ska jag läsa;

1 comment:

Hoodan said...

Har två sjuka grabbar där hemma. Förkylning-ingen grissjuka Är det fräckt att skicka dem till sin pappa i morgon? Han ska läggas in på Umeå lasarett på tisdag. Hmmmmmmmm