Wednesday, November 4, 2009

273...

...vid Karlgård igår, 274 på Klostergatan igår.

Handlade lite julklappar igår, bl a julkläder till killarna. Love ska ha den med renar på julafton och fracken på nyårs;


Köpte Dust it till mig så får vi se om man får lite volym på håret när man ska snofsa till sig;


Idag blir Love 3 månader;


Kände igår kväll att han var lite varm så jag provade febern. Jo, mycket riktigt, en mor känner när ens barn har feber. 37.8 hade han så han fick en supp. Förmodligen en reaktion av vaccinationen.

Vet någon hur mycket tvätt det blir på 5 pers i ett hushåll? Jag tvättar jämt. Och viker tvätt. Och sorterar tvätt. Ändå blir högen inte mindre. Någon borde forska på det tycker jag. Även vart alla sockar och nappar tar vägen. Jag tror det beror på en spricka i tidrymdväven.

Har framkallt några få kort som jag hade tänkt scrappa någon dag när andan faller på, kanske göra en liten väska till Love som han ska få i julklapp. Men idag hinner jag inte. Snälla Maggan ska hämta killarna och sen ska vi planera julfesten för Max klass eftersom vi är klassföräldrar.

STORT GRATTIS TILL KUSIN EMMA SOM FYLLER ÅR IDAG. HURRA!

No comments: