Sunday, November 15, 2009

Max och Alfred...

...har fått varsin Herman av Anette.


Det är en deg som man ska mata och bry sig om i 10 dagar och sen bakar man ut honom och käkar helt sonika upp honom. Man lämnar även 4 bitar vidare till några andra vänner.

Harry och Signe som bott på hotell i Luleå i helgen kom förbi. Vi spelade kort och åt från Grill´n.
Sen kom Peter, Kevin och Amy och hälsade på en sväng.


I morse knackade Maria, Isac och Minea på dörren och hade med sig en present till Love;


Förutom detta så har vi städat och tvättat lite idag. Danne har börjat känna sig krasslig...

1 comment:

Nicola said...

snälla rara underbaste mammy nr2, visst har du planerat minst två stycken trerätters middagar åt mig då jag kommer hem? och minst en kväll on the town för dig och mr D då jag mina babysitting tjänster kommer vara tillgängliga! jag saknar dig så mycket!