Saturday, April 10, 2010

Trevligt födelsedagsparty...

...hos Anette igår. God mat i glada vänners lag. Nu väntar jag bara på recepten från tillställningen.



Love skötte sig snyggt och var riktigt snäll.



Av oss fick födelsedagsbarnet en mortel och en blomsterbukett.



Vi spelade kort, och efter ett tag när jag trodde klockan var cirkus halv ett, tyckte jag att det var dags att börja tänka på refrängen. Då var klockan halv tre. Vad hände? Som tur var sov Love till sju, gav honom en välling och sen sov vi till halv nio.

Max var i alla fall på Legostället med Oscar igår. Det var riktigt kul tyckte han.

2 comments:

Kajsa said...

Så fantastiskt trevlig kväll. Det kändes att det var länge sedan vi sågs bara vi 4! Men var är fotot på Dig Erika? Fler kort på Dig!

Nicola said...

Later som att ni tog hand om varldens basta mamma at mig och hade en underbar kvall! JAG SAKNAR ER!