Thursday, May 6, 2010

299...

...idag utanför Campus.

Krokus och blåsippa har slagit ut.



Hämtade Max, Gustav, Affe och Lovisa. Storkillarna fick vara ensamma hemma medan jag hämtade de mindre. Spännande. Signe kom och vi satt ute och solade en stund.





Så vaknade Ivar till liv och visade sig för första gången.





Sen kom Bitte förbi med en fin tavla till Love.



Barnen målade. Och spillde.



Anette har just färgat mitt hår och lekt kurragömma med killarna.

Igår visade jag en teckning för min man och svärfar, som en ex-elev till mig vid namn Josefin Westergren har ritat och som hon lagt ut på fb. Sjukt duktig;



Max såg tydligen också det där eftersom han kom idag och tyckte att han hade ritat lika fint som "hon på facebook".

1 comment:

Josefin said...

Naw, vad söt han är din lilla kille...
Keep up the good work! :)

/ Josefin