Monday, October 4, 2010

350...

...på parkbron, 351 vid polisstation, 352 på Sunnanåskolan och 353 på Hökvägen.

Var en sväng på Indiska idag och handlade lite porslin. Kika in på matbloggen, där finns det bildbevis.

Var upp en sväng på vindan och hittade en gammal burk som jag ska ha kakor i. Hittade även gamla pillerburkar som jag tagit fram. De påminner mig om barnprogrammet som Martin Ljung hade. Lite nostalgi så där.


Medan Loven sov städade maken och jag trädgården. Sommaren är borta och vintern är snart här. Idag är det Loves dopdag och för precis ett år sedan kom första snön. Jag är inte redo, men trädgården är det i alla fall.

Max har varit på måndagsklubben och bakat chokladbollar. Jag har förberett degen till en kaka som ska bakas ut imorgon. Sen knackade det på dörren. Det var Kajsa och Ellen som kom med paket till Love på hans dopdag.


I paketet var en jättemysig kanin som heter Bertil.


Max och Affe fick godis och en kasse med kläder som Olle haft. Helt perfekt.

No comments: