Tuesday, October 5, 2010

Internet...

...låg nere på morgonen, men är nu igång igen.

Medan Love sov (i TRE timmar!!!) pyntade jag trädgården med enris. Sen bjöd jag Mama Hood på en tre rätters lunch; champinjonsoppa med tryffelolja, lax- och briepaj med romsås, sallad och crema de balsamico, kaffe och en Oreo pop. Det var mycket trevligt. Hoppas vi hinner med en sån mysig lunch till, innan jag börjar om att jobba.


Har även hunnit baka en ny kaksort, hämtat barnen och handlat. Barnen har haft bullkalas eftersom Affe hade med sig bullar från Bulleri och Max hade kvar chokladbollar från måndagsklubben.

Jo, förresten. När jag handlade på Ica sa kassörskan plötsligt att jag vunnit.
-En bil? utbrast jag;).
-Nej, 10 vita antikljus.
Nåja, det är väl bättre än ingenting...

Ikväll är det föräldramöte på Sunnanåskolan.

1 comment:

Hoodan said...

Maten var underbar. vilken vardagslyx! Kram