Thursday, July 26, 2007

I hear Umeå is nice...

...this time of year. Nästa vecka överger jag Hökvägen och beger mig mot sydligare breddgrader. Jag har bestämt mig för att fira min födelsedag där. I am in desperate need of some TLC och det får jag där. Sen har jag gått och blivit förälskad... Vi ses varje morgon under min morgonpromenad, och då lägger jag mig i hans famn;


Och så tycker han och mina barn också om varandra. Vill helst ha honom på gården...

Max var på kalas hos Oscar igår. Kastade ihop ett kort på 5 minuter, jag hade totalt glömt göra ett.


Sen är det ju inte helt enkelt att slå in ett paket utan tejp... Men där ser man vad lite fotofix kan göra.

Jag är ledsen i ögat och i tanden. har (som varje år) bitit sönder en tand. Ve och fasa! Måste ringa min tandläkare Sune... Det känns som jag har klippkort där... Fan, fan, fan!

No comments: