Sunday, July 15, 2007

Idag är det vår...

...bröllopsdag. Hur vi ska fira den har vi inte riktigt bestämt. Daniel jobbar ju till styvt 18, så det blir väl en god middag eller nåt. I helgen har vi varit till Piteå camping med Harry och Signe. Kortspelet gick åt fanders för min del. Mu! Men vi hade i alla fall tur med vädret. En solig dag fick vi åtminstone.


Max hittade några kompisar i vagnen mitt emot, så han roade sig själv till stor del. När vi kom hem upptäckte jag att min "Awakening"-ros blommade;


Max ville följa med farmor och farfar hem, så jag packade om hans väska med rena kläder och sen så var vi bara tre. Alfred är risig, hostar och snörvlar och jag misstänker äver att det är en tand som spökar. Han sover oroligt och det änns som om jag inte sovit på en ziljard år... Zzzz...

Antal gånger Alfred vaknat inatt; 754

No comments: