Wednesday, August 29, 2007

Jag är glad...

...att jag for till jobbet idag. Var lite osäker på hur formen var, men den visade sig vara helt ok. Jag tänker på pengarna och att man vill ju att lektionerna ska flyta på som man själv planerat. I posten idag dök ett trevligt alfabet upp, nämnligen Katie classic. Äntligen! Väntar nu på lite blommor så jag kan göra klart Ullas omslag. Vill säga stort tack till Alfreds gudföräldrar som kom på den brighta idén att ta hand om pojkarna vid Alfreds dopdag. Detta resulterade i inköp av 2 par byxor, 2 toppar, 2 A-H-B-AR (som min mamma skulle ha sagt), ett par lila örhängen och vantar till The Maxinator, samt ett nummer av "Scrapbooking mm". That´s freedom for you baby!
Final note; Jag är ledsen att behöva säga det... Det är trevligt att se Top model... det är trevligt att titta på vackra människor. I och för sig gör jag ju det varje dag när jag tittar på mina kollegor... ;)

En mental note som Ulrika Öhman försöker inpränta i mig; Njut av varje dag! ...
Hon har rätt. (Jag bugar)

No comments: