Saturday, August 25, 2007

Lördagar...

...det är fina grejer. Ulle och Nicke ställde in besöket pga regnet, så dom kommer nästa helg. Idag har jag städat mitt skrivbord och gjort ett grattiskort till Melvin som fyller 1 år idag;


Har även löst några sudoku och slagit personligt rekort. Löste en evil på 8 minuter och 14 sekunder. Solade den lilla stund solen var framme och har hunnit med att se en film. Svärmor och svärfar kom förbi och vi spelade 2 omgångar Rummy. Ska göra plankstek nu. Hade tänkt öppna min Amarone för 175:-, men jag väntar nog på min sparringpartner Anette och delar den med henne en annan gång.
Imorgon MÅSTE jag sortera tvätt och förbereda några lektioner. Måste även ta tag i bokmärket. Daniel är ju ledig imorgon så man kanske får en lugn stund. Han har även lovat mig sovmorgon. Great!
Håll tummarna att jag får köpa alfabetet. Imorgonkväll avgörs det...

No comments: