Wednesday, March 26, 2008

The game...

...is on! Ulle har gått med i biljakten och är redan uppe i 003. Tydligen hade hojn och Nicke cruisat Umeå och skrivit upp var en massa nummer finns. Nu jädrar!

Ska köpa en ny blomsteruppsättning idag och trösta mig med. Den jag fick av Anette har vikit hädan;


En bild från skattjakten i förrgår;


Igår jobbade jag in en restdag på Bulleri då D var sjuk förra terminen. Emma följde också med. Vi fick med oss våfflor hem som barnen åt till kvällis. Idag har det varit full rulle. Max vaknade på fel sida och Affe vaknade på "nu ska jag klättra på allt och pilla på allt och smaka på allting sidan". Sen blev vi inlåsta på toan imorse. Jag hade låst och Affe racklade bort nyckeln. Skrek som en besatt på D, men han vaknade inte. Precis när jag var på väg ut genom fönstret i strumplästen, hittade jag nyckeln. Lite vardagsedge...


Dagens Max:
-Mamma, du får den här teckningen av mig.
-Men det är ju Emma som gjort den till dig. Då kan du inte ge bort den ju.
-Men jag tycker inte om den. Det är bara tjejer som tycker om såna här...

No comments: