Thursday, March 6, 2008

Thirtyfour down...

...965 to go. Torpvägen på väg till Bulleri.

Har målat färdigt på Bulleri förutom att det ska lackas en sväng. Det gör jag på söndag när vi ska dit och städa. Sen sprang jag ärenden på stan och handlade presenter till Hanna som fyller år på måndag. Det blev en klänning, tights, ett fjärilshalsband, nagellack och lipgloss. Köpte även en kjol i Thailand och en Kittybok som jag har tappat bort... Gjorde en låda till henne som smågrejerna ska ligga i;


Dekorerade även tårtorna till ikväll. Jag har fredag idag...Konstigt. Det blir fredagsmys 3 kvällar i rad. Yep!


Grattis till farfar som arbetat sin sista dag på sitt gamla jobb. Nu väntar 2 veckors semester för honom. Vi är så glada för din skull!

Veckans Max;
-Jag sa att du ska få det imorgon, och idag är imorgon för jag sa det igår.

No comments: