Thursday, July 3, 2008

106...

... på E4:an OK Solbacken 29/6, 107, 108,109 på Ica maxi strax efteråt. 110 i Piteå stad 30/6, 111 på Ica i Piteå 2/7, 888 kvar.


Har varit i Piteå på campingen och bott i husvagn sedan i söndags. Vädret har varit si och så, men vi fick en dag på stranden Max och jag. Han har åkt karuseller och lekt i en jättestor lekpark. Sen fick han stopp i magen så vi var tvungna att köpa lavemang, stackarn.



Vi har ätit gott och latat oss. Några promenader har det blivit så jag var uppe i över 10k alla dagar utom en. Handlade på Dollar store. 2 småkuddar till Affe, Ett verktygsbälte i plast till Max, ett glas med mönster till växthuset, en termos och lite annat krafs.

Det har hänt mycket i växthuset sen vi for;


Fasen, att jag inte köpte en storlek större. Karin och Gunnel hade rätt!



Knep även den sista ljuslyktan som jag föll över på Maxi för 149:-;


Nu har jag fått främmande!

No comments: