Sunday, July 20, 2008

130...

...igår vid kiosken, 131 idag vid rödhusen, 868 kvar.

I fredags var jag i Falket med barnen, sen gick vi på stan. Träffade Tore och fick veta att hon väntar barn inom en vecka. Kul. Hörde också att Jonnson ska bli pappa i höst.

Igår gick jag och Kikki till stan i ösregn. Där shoppade jag lite kläder till Max och hittade ett linne till mig själv och till Kikki på rean. Sen åt vi med the Lundmarks på Subway. Smaskens. Sen gick killarna och jag hem igen. I spöregn.

På kvällen kom Martin och Annika;


Vi bjöd på halloumi med tomatsalsa till förrätt, sedan grillat med potatis i folie, sallad och fetaostsås, till efterrätt en liten Magnum after dinner. Max tyckte glassen var löjligt liten. Dom hade även med sig sin hund som har ett namn jag inte kan stava till, så jag kallar honom Alagazam, eller Kamikaze.


Nu ska vi ut och måla och vid 14-snåret styr vi kosan mot Gullsand där Ullas stuga ligger.

No comments: