Thursday, December 25, 2008

Peppar, peppar...

..ingen magsjuka ännu.

Igår kväll var alla på benen utom Emma. Massor med fina klappar fick jag. T ex en ljuslykta av Daniel, det inuti fick jag av svärmor;


Mjausockar fick jag av Hood;


Jag har myst i dom hela dagen och även i min nya morgonrock som jag gick och köpte mig själv. Fick även svarta "underläggstallrikar" och nya smörgåsbestick som vi ska duka med ikväll.

Barnen fick fina kläder, leksaker och pengar.


Lägg till bildDaniel började jobba klockan 7 imorse och är på väg hem nu. Ikväll blir det middag och filmkväll.

1 comment:

Familjen Öhlins Blogg said...

HEj!
Vad kul med paket...vilka mysiga sockar du fick och ljuslyktan var jättefin!
Imorgon drar vi till Malå då är det slalom som gäller, vi längtar dit! Ha det bra och ett gott nytt år till er.
Kram