Friday, December 7, 2007

Mina barn...

...är crazy balooba;


Och dom gillar att klä ut sig;


Imorse vaknade jag halv 6 och steg upp. Affeman vaknade en kvart senare, och 45 minuter senare klev Maxinatorn upp. Max är inne i en jag-vill-lära-mig-att-läsa-period, så jag har fixat fram "Fem myror..." som han har suttit och kikat på halva dagen. Jag är inne i "Flickan som lekte med elden" och den är ännu bättre än del 1. Najs! Affe har lärt sig säga "Bapp" (napp) och "tuk-tuk".
-Hur låter spöket Laban?
-Boo.

Idag har vi även hunnit med att vara ute och bygga på snögubben som nästan hunnit smälta bort;


Idag skickar vi en krya-på-dig-hälsning till gudmor Kikki som är febrig. Affe skickar en särskild kram till dig! Julgodisbaket får vi ta en annan dag.

Och en kram till gudmor Anette som haft en tuff vecka.

Ikväll blir det fredagsmys med tacos och Idolfinal.

Trevlig helg!

2 comments:

Hoodan said...

We will talk in the morning. Puss

Zerxzaz said...

WERE IZ ZE GOLD???? let´z zee nein nicht here.... dam thiz iz bull po!