Thursday, December 20, 2007

Twentytwo down...

...977 to go. E4:an på väg till Solbacken.

Jullov. Har tack vare Biggan fått tag i del 3, Luftslottet som sprängdes. Har redan läst några kapitel.

Vi är för sent ute att köpa en julgran som är över 1.30 lång. I want to cry. Hoppas syrran kan hjälpa mig och köpa en i Umeå och ta med. Hade planerat att klä granen ikväll, men den planen gick ju i stöpet. En jul utan riktig gran suger!

Apropå planer som går i stöpet; Tack Kikki för att du ville ställa upp imorgon, men eftersom Max har feber vill jag inte smitta ner er. I still love you, sister K! Du är bäst!

Tjejfest imorgon. Ser fram emot god mat, god dryck och trevligt sällskap. Jag synar att vi kommer oss igenom en hel Rummyomgång.

Cicci och Jörgen var förbi idag. Dom ville ta med Max på en utflykt och kika på skotrar. Max var först på, sen var han av. Kyckling. Han stannade hemma.

Hoppas lovet blir bättre än det börjar...

Extramammahälsningar till Nicola. Hoppas att du hamnar på ett bättre ställe och att du får en god jul. Jag hoppas att alla papper har kommit fram som dom ska. Kramen från familjen Skogly till dig!

Till alla som bor utanför Skelet-schtaan; Vi var för sent ute med julkort. Dom dyker upp efter jul... Sorry.

PS. Jag vill lägga pussel!

1 comment:

Nicola said...

Taaaaaaaaaaack! Jag har alla papper och flyttar in till min nya familj lordag! :D Julstammningen existerar dock inte for mig i ar.. Men det gor inget, for just nu ar jag sa glad att jag flyttar!