Friday, December 28, 2007

Twentyfour down...

...975 to go. Klutmark. Mama´s coming for 025 now.

Elvis has left the building, Umefolket har dragit söderöver och vi är allena. Riktigt allena, för barnen är hos farmor och farfar så att vi ska kunna kurera oss ordentligt. Daniel har kommit hem från jobbet 2 dagar i rad och har feber och snörvlar. Jag snörvlar bara.

Njuter varje dag en stund vid min blomsteruppsättning med tända ljus och läser boken.


Idag när Daniel kom hem passade jag på att göra barnens sångburkar till Bulleri;


Max låda har jag redan visat (Max hemliga låda) och den ska innehålla "Är du vaken Lars?" och Affemannens låda ska innehålla "Kråksången". I helgen måste jag försöka pyssla fram en familjesida till Bulleri också.


Ska försöka få Daniel att lägg pussel med mig nu.

Trevlig helg! Snörvel.

No comments: