Wednesday, January 2, 2008

Gott nytt år...

...och god fortsättning på det nya året. 2008, vad ska hända då för spännande?


Nyårsaftonen inleddes med våra snittar. Barnen fick chips med dipp, och Melvin var riktigt sugen och tog för sig;


Förrätten bestod av hummersoppa och hummersallad. Yum;


Varmrätten var smördegsinbakad oxfilé med champinjonsås och rotfruktsgratäng. Smaskelismaskens;


Efterrätten var en "jag-vet-inte-hur-många-ziljarrder-armhävningar-kola-tårta". Syndigt.


Mellan rätterna tävlade vi i en femkamp, som av någon outgrundlig anledning Robert K, Samuel, Ellen och jag vann.

Sen skålade vi in nyåret och gick ut och tittade på raketer. Kvällen avslutades med en av mina tävlingar och en gubbröra.

Igår gjorde vi mest ingenting. Vi gick en promenad med barnen på varsin bob och tittade på nybyggda hus. Idag har Daniel jobbat. Barnen och jag har varit ute och åkt bob, gungat mm.

1 comment:

Nicola said...

Pang! Saknad! Mar bra dock, kanns dock som jag leder varsta dubbel livet. Ett hemma och ett har. Snalla saj at mamma att hon maste kirra att Kevin far klippa sig! Han ser forFARLIG ut :) haha

Gott nytt ar pa er.
Puss och kram!