Saturday, January 19, 2008

Julklappshandlingen...

...har börjat. Nu är jag ute i god tid. Var på underbara affären "Sagolika ting" i Umeå där man skulle kunna shoppa upp hela lönen och lite till. Hittade pepparkaksgubbar för halva priset, så jag passade på att köpa ett par till Affemannen i julklapp. Fick båda för 125:-;


Handlade även scrapgrejer för pengarna jag fått i julklapp av Ulle och Nicke, samt svärmor och svärfar;


Handlade även kläder till Max i nästa storlek, och så köpte jag en smurf åt honom. En spöksmurf. Hittade en liten födelsedagspresent till Signe också, men jag måste ändå ut i schtaan, för att hitta något mer. Det var svårt i år... Hittade en "kruka" i porslin som det stod "Nappar" på, men köpte den inte. Den skulle hålla i max 2 timmar.

Vi har det bra här i Umeå. Igår åt vi tacos och ikväll blir det först ostbricka med lite ost, oliver och korv, sen blir det plankstek. Smarrigt! Har just provat feber på Max som sovit en stund på dagen. Han har 38.1. Here we go again...


Nedräkning till 31 januari;

Nästa säsong börjar. Som jag har väntat och längtat!
Ha en trevlig kväll!

1 comment:

Hoodan said...

Umeå, javisst. Glömde det. Har försökt ringa!

Kram