Tuesday, January 29, 2008

Klockan är 8...

...och jag ville gå och lägga mig redan 20 i 6. Stabilt. Jag behöver att det blir ljust ute. Fort!

Affe är inne i en läs-för-mig-hela-tiden-när-du-sitter-framför-tv:n-period. Jag vet inte hur måga böcker jag avverkar per kväll. Hans favvosång är Imse vimse spindel, och han säger ord som tutte, mamma, pappa, huvva, blö-blö(blöja), vav-vav (vovve), bob, Muä-muä (Emil) och Nene (Anette).

D har varit hemma idag också, men nu är han på bättringsvägen.

Idag fick vi besked att vi får igen 3000:- på reseförsäkringen. Daniel var jättenöjd, men det är han ensam om...

I bid you a good night.

1 comment:

Nicola said...

PLEASE TEACH HIM NICOLA! Jag foreslar en bild pa mig som du visar honom varje kvall och sager Nicola, Nicca, Nicla, Nicolola, vad som helst som later i narheten av Nicola.. vid narmare efter tanke later ju Nene mer som Nicola an Anette. Han kanske tror att mamma ar jag, tjooohoo. Haha skojar bara. verkar jag lite besatt av det hela.. neeeeee :)

Ni ar for sota.
Saknar hela bunten!

Ps. har inte blivit nagon scraping annu. Vettu tusan nar jag ska ha tid med det.. tankte scrapa ett album till Emms nar hon fyller ett ar i maj :P! ds.