Friday, January 25, 2008

Twentyseven down...

...972 to go. Skråmträskvägen på väg till Kvantum.

Mitt senaste scrapverk;


Ljuset blir ju helkonstigt. Jag måste lära mig vår scanner och hur man sätter ihop det till endast en bild i nåt sabla bildhanteringsprogram.

Igår köpte jag mig en tulpanbukett för att fira min namnsdag i förrgår;


Jag älskar blommor. Köpte även na blommor till min juluppsättning som nu endast är en uppsättning;


Daniel kom hem innan lunch och hade jätteont i magen så han sov mest hela gårdagen. Vi hoppas på matförgiftning.

Gjorde ett nytt recept på kyckling i lergryta igår. Det var med saffran, örtkryddor och vitt vin. Den blev smarrig, det tyckte även Max och Affe.

Max var crazy balooba igår;

Jag: Hur skickar jag över filmen till servern?
Max; Skicka över den i DC.
Jag: Hörde du vad han sa pappa? Det där är din son.
Max: Det har du rätt i prinsessan!

Max: Jag vill ha ett barn i julklapp.
Jag: Det får du prata med pappa om.
Max: Jag kan ju få Affe i julklapp…

Idag ska vi ut en sväng och sedan kommer farmor och farfar förbi. Ikväll är det Hoodkväll med god mat och gott vin.

1 comment:

Nicola said...

Jag saknar er era galenpannor! Livet har ar ratt gott dock.

Min lilla sjuaring har just bytt namn till Brett Gangsta Grossman. Haha!

Ta hand om varandra!
Love you always!