Thursday, January 3, 2008

Jobba...

...ska jag göra ikväll. Ska till Peter Bäckström och arbeta med "Uppdraget" och han ska bjuda på middag.

Har varit med pojkarna till lekparken på Tjädervägen idag. Har pysslat lite medan Affemannen sov, men tyvärr börjar jag vara utan syrafritt lim, så jag kan inte färdigställa. Väntar på ett paket från Scrappaddicted som jag beställde för julklappspengarna jag fick av pappa.

Filmer i november (som jag glömt skriva)
1. Black water
2. Holes
3. Alien 3
4. I now pronounce you Chuck and Larry
5. Amityville horror
6. Primeval
7. As good as it gets
8. Date movie
9. Jurtjyrkogården


Filmer i december
1. Oceans 13
2. Ett bra år
3. Kopps
4. Legally blonde
5. Bad company
6. North country
7. Underbar och älskad av alla
8. Dragonfly
9. Splash
10. Harry Potter and the order...
11. Arn-Tempelriddaren
12. Tomten är far...
13. The invasion
14. I am legend
15. Rush hour 3
16. 7 miljonärer
17. Kalle och chokladfabriken
18. I know who killed me
19. Du har mail
20. From dusk til dawn
21. Ogifta par

Grattis till Alfred på namnsdagen.

No comments: