Saturday, April 19, 2008

Playa del Hökvägen...

...är härmed öppnad.


Kallade in extrahjälp från Valliden idag då min vänstra hand är halverst ur funktion. Endast 5 grader plus, men på altanen var det sola-i-linne-grader. Upptäckte i morse att våren har tagit större kliv än vad jag förstått;


Snödroppar...


Skilla...


Bollök...

Och så en sneakpeek på vår nya familjemedlem Räkan;


For en sväng till Kusmark och kollade in Nicke och Theresés vattenskada. Erbjöd henne husrum hos oss... Sen åkte vi hem och grillade i det fina vädret.

Jag gillar sol!

(Nicola, jag fattar fortfarande inte att det är du som tagit bilderna överst i din blogg! Du imponerar STORT! Kom hem NU!)

1 comment:

Nicola said...

Tack, tack, tack! Du annar inte hur glad jag blir :) Maste borja lagga ut fler foton som jag tagit! Jag ar for lat! Jag saknar playa del hokvagen och dina goa ungar och all goooo mat och eeeeeeeeer! Huvva! Tur ni finns kvar! I love you mamma nr tva, always! Kramar fran bananen (mitt nya smeknamn.. hur nu det gick till ;p)