Saturday, May 3, 2008

58...

... i Sundsvall, 59 och 60 i Ö-vik, 61 på Mariehem, 62 bredvid syrran, 63 i Strömpilen-rondellen, 936 stycken kvar. En mycket givande resa, tycker jag.

Kärleken och jag hade en fantastisk dag. Vi shoppade på IKEA, Lagerhaus, Godishuset, åt på Subway och bara njöt. På väg hem underhöll jag D och mig själv med att läsa högt ur boken "Tjuvlyssnat" och vi skrattade så tårarna rann och snoret flög. Det hade gått jättebra med Affe, han hade inte gåtit någonting.

Väl hemma gjorde vi tacos och såg TV.

Idag har syrran och jag varit tvärt på stan, en sväng till Smultronstället och gått en lång promenad. (Är redan uppe i 10k på den lånade stegmätaren) Vi har även solat och löst Sudoku.

Ikväll ska alla köpa pizza och jag ska göra en skagenröra i ostflarn.

Nu ska jag gå och duscha!

Skickar kram till Hood och hennes pappa! Kramen!

1 comment:

Kikki said...

Det låter som ni har haft ett riktigt härligt lov! Vi har också handlat av Ingvar K, fast en dagstur i Haparanda. (Där det var 20 grader varmt!) Annars har vi njutit av det varma sommarvädret, pysslat i trädgården, grillat och haft det skönt. Hälsa alla dina , så ses vi in good old kg tomorrow!