Thursday, May 29, 2008

86...

...mitt emot slakteriet, 87 bortanför Expert, 88 Anderstorp, 89 Sunnanågatan, 910 kvar.

om jag kunde spara doften av blommande hägg på burk, så skulle jag göra det. Idag har den börjat slå ut och den påminner mig om doften av mormorsaft.


Tulpanerna slog ut på mors dag.


Trampade på en glasbit när jag hade köket på Bulleri och det blev blodvite. Aj.
Men nu har jag jobbat färdigt där för den här terminen, om man bortser från vårstädningen på söndag då vi ska städa bollhavet och hallen.

Och så en bild på kärleken när han förberedde inför växthuset i måndags;


Var över till Hasslows där jag fick sommarmalvaplantor och vallmoplantor som hon drivit upp själv. Pojkarna fick gamla leksaksgräsklippare från när deras barn var små, så nu behöver dom inte slåss om vet som ska få klippa gräs med farsan.

Imorgon ska vi till Gustaf och Lovisa och på kvällen kommer Mama Hood.

Anette-lämna för guds skull bikinin hemma, så vi får sol! Solbrillerna också.

No comments: