Thursday, August 7, 2008

143...

...på Sunnanågatan i förrgår, 144 Lovägen, 145 Ekorrvägen, 854 kvar.

Det var länge sedan jag skrattade så att det kom stora, stora tårar ur Erika. Städade ur skrivrummet igår, eller ska jag säga, började städa ur skrivrummet. Hittade ett par Leejeans som såg ut att vara i Danielstorlek. Bad honom prova dom. När jag var som bäst på att fippla och slänga hör jag honom säga;
-Men du Erika, dom satt ju ganska bra.
Vänder mig om i tron att dessa sitter som smäcken. Föga anar jag att dom sitter som korvskinn på denna spea människa. Jag började skratta så att det sprutade tårar och jag låg på golvet och vred mig i skratt. Det älskar jag med min kärlek, att han är så rolig. (Synd att det inte syns på bilden riktigt hur illa de satt.)


3 favoriter just nu;

1. Jordin Sparks feat Chris Brown "No air" (Hon som vann American Idol gjorde rätt i att vänta en tid för att släppa sitt album.
2. Magnus Uggla "Du och jag mot hela världen"
3. Katy Perry "I kissed a girl"

Var på Bulleri med Max, Affe och Emma och hade möte med festkommittén idag. Mycket att göra, så lite tid. Planerar upptaktsträff, Byggare Bob-dag, föräldra- personalfest.

Har knåpat ihop några kort. Till Tore som fått en flicka;


Ett beställningskort;

1 comment:

Nicola said...

hörru det där är mina jeans. haha!