Monday, August 11, 2008

151...

...på Prästvägen, 152 vid Kaplanskolan, 153 på Nyckelgatan, 154 på A-torp, 155 vid Expert, 156 på A-torp, 843 kvar.

Sista semesterdagen spenderade jag med att gräva rabatter. Jag har ont precis över allt och ryggen ska vi inte ens prata om. Det som inte dödar, härdar. Rabatten vid cykelskjulet är redo att fyllas med gödsel, jord och mull, sedan ska växterna dit. Rabatten på framsidan är jämnad vid marken och ska grävas till en fyrkant och ramas in med plattor. Växterna är inköpta. Rabatten vid gästrummet är rensad på växter jag inte vill ha kvar och kantstenarna är borttagna.

Alla extrakläder mm som ska till Bulleri är packade och pojkarnas kläder är framlagda.

Nu ska jag läsa en stund och sedan ska jag knoppa in så jag är pigg och kry imorgon.

1 comment:

Hoodan said...

We will think about you tomorrow when we are snoozing on the beach. Loadsaluv from Hoodlums.