Sunday, August 10, 2008

146...

...på väg till Umeå i fredags, 147 på Teg i lördags, 148, 149 och 150 på väg hem från Umeå, 849 kvar.

I torsdags var vi bjudna till Kikki och Matte. De bjöd på jättegod lax, sallad, pommes och en romsås. Mums. Vi hade med oss denna bukett som Matte tyvärr blev allergisk mot;


Alfred och Melle lekte och kramades;


Emma och Emmeline fann varandra direkt och vi såg knappt till dom under hela kvällen;


Ännu en lyckad kväll.

I fredags drog vi till Umeå där vi käkade grillat och såg på film. Den här buketten fick min syrra ta emot;


Det är ju konstigt att jag fått ihop flera buketter denna sommar med tanke på hur rabatterna ser ut. i lördags var syrran och jag på 2 st plantskolor och handlade växter för en ziljarrd;


Idag hjälpte jag henne att gräva om 2 rabatter, och sen drog vi hem. Nu har jag just grävt bort rabatten på framsidan som ska göras om imorgon. D har tagit bort den risiga spirean på ena sidan så det blev en befrielse. Ont i ryggen och blåsor i händerna. Precis som det ska vara.



Fick ett livstecken från Staterna i form av ett mms som visade en bild på Mama Hood där hon satt och pustade ut efter shopping i Miami. Hoppas ni har det bra och att ni njuter av livet på andra sidan.

No comments: