Wednesday, August 20, 2008

Jag överlevde...

...första riktiga skoldagen. Och det gick riktigt bra att träffa min nya 8:a och min nya 7:a. Hann dock inte ha någon riktig rast. Men, men. Det är i alla fall full julstämning i vårt klassrum som några killar pyntat med adventsljusstake, julstjärnor och en gran med glitter. Vad kan jag säga? 9c är ena riktiga skojsare!

D har grävt färdigt rabatten med stenar, jag har fyllt på med jord, barkmull och gödsel. Imorgon ska plantorna ner. ÄNTLIGEN! I samma veva kom Jörgen och skulle låna vår bil. Hörde in ifrån hur Affe skrek utöver sig så jag sprang in. Det visade sig att han sett att Jörgen kom och blev skitskraj. Lite senare satt jag och Affe på golvet i badrummet då det knackar på ytterdörren. Affe började grina direkt. Det var Jörgen som kom...

Kyrkklockorna ringde sent ikväll.
Max:-Jag tror dom ringer för att det är nån som tar lång tid på sig att gifta sig. jag hoppas dom är klara innan solnedgången...

1 comment:

Nicola said...

Jag saknar er tokisar! Snart äre jul och då är jag också hemma! Längtar efter höst-eller kanske är det mer vintermys hos er!

Hoppas ni har trevligt i helgen!
Massor med kärlek till er!