Saturday, August 30, 2008

160...

...på Nyckelgatan igår, även 161, 162 på väg till Haparanda i morse.

Börjar med att be om ursäkt för risiga bilder. Idag åkte vi till IKEA, Kajsa, Kikki, Lotta och jag. På vägen fick vi veta vilken underbar make Mattias är. Vi stannade i vad det nu heter och fikade matsäcken jag gjort;


Handlade stuff för 800:-. Blev grymt sugen på att göra om köket och öppna upp som Nicke gjort, men i stället för en ö, något liknande formmässigt, inte i färg eller material som på bilden;


Handlade skor på Skopunkten, men ångrade mig och lämnade tillbaka. Skorna jag verkligen ville ha fanns ju ändå inte. Snörvlade och snöt mig under tiden. Sen tryckte vi bokstavligen in grejerna i bilen som blev fullgeproppt;


Sen körde vi hem och fick veta lite mer om Tom cruisar Ford. Intressant. Och så Sven Wollter. "Anna, Anna. När du äter den där kan du tänka på mig." När vi kom hem vid 20-snåret möttes jag av världens bästa barnvakter (Harry och Signe); Båda barnen sov! Vilken kväll jag kommer att få!

Igår var Affemannen risig och gnällig och mammig;


Och en bild som barnen ville visa sin pappa, de har ätit klubba, sprängfylld med E2778908836;


Har även läst ut en bok som jag lånat av Sister K;


Jag vill ha en Fuddrucker!

2 comments:

Nicola said...

VAD ÄR EN FUDDRUCKER? Det låter i varjefall som en sexleksak.

Förresten, har du läst "the kiter runner" av Khaled Houssedini? Den är SÅ BRA!

Nicola said...

me loves you mamma nr 2. jag är så glad över att du finns i mitt liv. Jag ville bara säga det. Så att du vet. Jag tror inte jag säger det nog ofta. You are lovely! Puss!