Saturday, September 6, 2008

164...

...på Videstigen, 165 på Häckstigen, 166 på Lovägen, 167 på Granstigen, 832 kvar.

Igår kom syrran med bihang. Vi wookade och såg TV och film. Idag ska Ulle och jag ut på stan och sedan till skogs för att plocka enris till alla gravar vi har hand om. Har satt en chrysantemum på mammas grav, men det skulle vara fint med ljung, enris och vitmossa bredvid.

Skapade igår. Det blev 2 inbjudningskort till Max födelsedagskalas. Tyvärr har jag ingen fungerande kamera, så jag lägger ut dom senare. Väntar på Stellas-beställningen och kortframkallning. Sen kommer ju även maken hem med en laddning.

Filmer i augusti;
1. Spiderwick chronicles
2. Big trouble in little China
3. Music and lyrics
4. Fool´s gold
5. Tillbaka till framtiden
6. The break up
7. Liftarens guide...
8. Hancock
9. Aeon flux
10. Nakna pistolen 2
11. Nakna pistolen 3
12. En amerikans varulv i Paris
13. Gömstället
14. Sömngångare
15. Darkness falls
16. The love guru
17. Into the wild
18. Fjorton suger
19. The girl in the park
20. Made of honor
21. Johnny English
22. Mumien 3
23. La vie en rose
24. Super hero movie

1 comment:

Nicola said...

alltså, jag har just sett Hamlet 2 på bio och tyckte den var rooooolig! Sen så har jag sett Pineapple express och den tycker jag också mycket om. Imorgon ska jag se House bunny. Och jag väntar på att få se My best friends girl och Nick & Norahs infinite playlist.

Alla ska vara komidier.
Lite film tips sådär, om du är sugen :)