Thursday, September 11, 2008

169...

...idag på väg till Falmark, 170 på väg där ifrån, en jävla massa nummer kvar.

Örnen har landat, kärleken är äntligen hemma igen. Affe blev gladast av alla när han såg sin pappa på flygplatsen. Daniel hade med sig Blixten McQuuen och en annan bil i samma serie, Max fick en Batmandräkt och Affe en supermandräkt. De fick även godis och en sköldpadda som man blötlägger i 3 dagar så växer den enormt storleksmässigt. Jag fick en äkta Calvin Kline väska och en massa scrapbookinggrejer. Fick även jellopulver som jag ska bjuda eleverna på, samt chocolatedrops till bakning. Bilder kommer imorgon. om jag hinner, för jag ska hinna göra mig vacker, samt hinna göra kräftröra innan 18.00.

Har just handlat ensam på Kvantum, inga barn. FREEDOM!

1 comment:

Nicola said...

Har pratat med mamsen idag. Om hemkomst i december (jag skitar på den 1 dec efter ett tvärstop i London). Det känns overkligt. Tänk så mycket freedom det blir med mig där också. Inte många som får ha en stand in dotter/au pair hos sig. Inte för att skryta om mig själv eller nått. men jag har blitt rätt haj på det här med ungar. Om du fortfarande vill ha mig dvs?