Monday, September 8, 2008

Åtta år...

...har vi varit tillsammans idag. Men idag är vi på var sin sida av jordklotet, så det blir inget firande.

Igår skrämde Cicci Och Jörgen livet ur mig. Jag höll på att natta Affe så jag hörde inte att det knackade på dörren. När jag lagt honom var jag på väg till köket med vällingflaskan och då stod det två filurer och tittade på mig genom rutan i altandörren. Blev glad efter att hjärtat kom ner i vanlig takt, för de hade med sig älgkött som vi fick. Hur nöjd blir man inte då? Det är det jag säger. Jörgen är en nallebjörn!

Har jobbat på Bulleri idag och gungat ungar i flera rader. Sen åkte vi på Ica Maxi där jag hittade vattentäta vindjackor och vindbyxor till barnen för 299:-/set. Max tror att folk kommer att tro de är tvillingar nu;


Affemannen i sin nya tröja;


Macken i sin nya tröja;


Hej hej Papa D;

1 comment:

Nicola said...

GrattisGrattisGrattis :)