Saturday, September 13, 2008

Högtflygande planer...

...men lite stålar.

Hade kräftskiva med jobbet i fredags. Anki och jag kom fram till att jag är level 1 och hon level 2. Det är bara att inse.



Igår kom Oscar, Maggan, Emma, Katarina, Gustav och Lovisa till oss och mammorna scrappade och ungarna busade. Fick en bukett med eucalyptus av Katarina. Najs. Storkillarna var ute och jagade älg;


Igår natt frös blommorna nästan sönder. Har räddat det som räddas kan;


Pojkarna ska få rummet "där nere" så jag har letat lite inspiration på nätet och kommit fram till följande. Bilderna är från styleroom.se. Dessa tapeter;


Och detta tyg till gardiner, nån kudde och en flagglina i taket;


Ramlade även över dessa underbara tavlor som man kan beställa hos bettinajohansson@hotmail.com. Potentiell julklappsvarning;


Och hur söta var inte dessa? Ska be Ulla visa mig hur man gör;


Och dessa;


Over and out.

2 comments:

Nicola said...

Det blir mer än okej, jag längtar massor! Jag är redo att komma hem nu känns det som! Det låter supermysigt! Och vad roligt att få göra om! Det ser ju finfint ut! Jag saknar er massor!

p.s. tv or no tv, i'll be there! :) d.s.

Familjen Öhlins Blogg said...

Hej Erika!
Men vad kul att få inreda ett nytt barnrum, tapeterna var ju underbara! Det kommer att bli superfint...
Kram Hanna