Monday, September 15, 2008

171...

...på Piruettgatan, 172 på Erikslid, 173 på Sörböle igår, 174 på Videstigen idag.

Min make vill inte tapetsera om där nere, så det lutar åt att vi har kvar tapaterna i ljuslila. Han vill lägga pengarna på ett klickgolv istället. Så då får vi se om vi kanske tapetserar om Max nuvarnde rum istället. Där Nicola ska bo när hon kommer hem. Sugen på att hjälpa mig kasta upp lite lim och tapeter på väggarna, stumpan?

Är sugen på att göra ett minikök i pojkarnas rum. Med en diskbänk och lite tyg under diskbänken, en fin servis mm. Har hittat underbara virkade godsaker på www.undersolen.se.


Kan någon vänlig själ lära mig virka, och det bums nu!




Och hur coola var inte dessa ugglor?


Och me like denna tavla som finns på isa.nu;


Men den passar inte om rummet ska vara lila. Mu!

1 comment:

Nicola said...

I'm up for anything. you know me :)
Tapetsera, måla, prata, baka You name it! Jag är längtar! Jag vill hem nu! Men bara 8 veckor kvar nu. Ska försöka njuta av det som är kvar, fastän jag är less.